Corina aduce în cadrul evenimentelor Serendinno peste 15 ani de experiență practică în managementul și administrarea resurselor umane în cadrul organizațiilor non-guvernamentale și al sectorului de afaceri. A interacționat cu candidați pentru aproape toate meseriile din România și a încheiat și a administrat aproape 1000 de contracte de muncă.
Â
Are o înțelegere aplicată a specificului gestiunii resurselor umane pe proiecte cu o gamă variată de finanțatori (POSDRU, Fonduri Norvegiene, Comisia Europeană). A administrat resurse umane atât pentru echipe mici, la început de drum, cât și pentru organizații neguvernamentale mari, ajungând în anumite momente la gestionarea simultană a peste 10 proiecte și respectiv peste 100 de contracte de muncă.
Â
A construit și a administrat instrumente și procese de recrutare și selecție în mediile business și neguvernamental, fiind responsabilă de selecția a 120 de persoane în poziții manageriale și operaționale în interiorul organizațiilor angajatoare. În plus, a oferit consultanță personalizată în domeniul dezvoltării organizaționale pentru companii medii și mari, dar și pentru 24 de start-up-uri de tip întreprinderi sociale. În ultimii doi ani, a susținut traininguri, formând peste 210 persoane responsabile cu managementul resurselor umane în entități juridice de pe întreg teritoriul țării.
Â
Corina Ștefan consideră că este o mare onoare È™i responsabilitate să È›i se încredinÈ›eze administrarea celei mai valoroase resurse a unei organizaÈ›ii – resursa umană. ÃŽi place să lucreze cu oamenii, să descopere ce e mai bun în aceÈ™tia È™i să potenÈ›eze acele lucruri. Pentru ea, cea mai interesantă provocare este aceea de a sprijini construirea unei relaÈ›ii funcÈ›ionale între angajat È™i angajator, astfel încât, în limitele unui buget dat, să construieÈ™ti È™i să menÈ›ii motivaÈ›ia È™i performanÈ›a angajatului, maximizând eficienÈ›a È™i rezultatele angajatorului.Â